Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg
Gratis Verzending Boven €100
14 Dagen Bedenktijd
Veilig Achteraf Betalen
Voor 17:00 Besteld, Morgen in Huis
Klantenservice
1 FAQ
1.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Als je voor 17:00 besteld wordt je bestelling de volgende werkdag geleverd.

Besteld op:   Bezorgd op:
 
maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
(voor 17:00 uur)
(voor 17:00 uur)
(voor 17:00 uur)
(voor 17:00 uur)
(voor 17:00 uur)

 
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
dinsdag
dinsdag
1.2 Ik wil graag mijn product ruilen?

Je kan gemakkelijk je product binnen 14 dagen ruilen. Je kunt een retour aanmaken via “mijn account”. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Vind hier de retourprocedure.

1.3 Ik wil graag mijn product terug sturen?

Je kan je product binnen 14 dagen na levering retourneren. Je kunt een retour aanmaken via “mijn account”. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Vind hier de retourprocedure.

1.4 Ik heb mijn pakket nooit ontvangen

Door middel van je Track & Trace nummer kun je zien waar je pakket zich bevindt. Mocht je geen mail hebben ontvangen met je Track & Trace nummer of klopt de het nummer niet, neem dan contact met ons op en wij zullen onze uiterste best doen om te kijken waar het pakket zich bevindt.

1.5 Contact gegevens Bruut

Je kunt een mail sturen naar info@bruut.nl. Telefonisch zijn we bereikbaar tijdens onze openingstijden op het nummer: 06 24 34 87 86  

Het adres voor een ruil –of retourspakketjes is:

Bruut

Concourslaan 23

2132 DH HOOFDDORP

1.6 Kan ik mijn webshop bestelling in de winkel terugbrengen of ruilen?

Je kunt je webshopbestelling in de winkel terug brengen. Houd er wel rekening mee dat je niet direct geld ontvangt maar dat het per bank wordt overgemaakt.

Je kunt je bestelling ook ruilen in de winkel.

1.7 De maten van het product wijken af

Uiteraard kun je dan het product kosteloos retourneren. De portokosten worden achteraf door Bruut vergoed. Je kunt je retour aanmaken via “mijn account”.

Let op! Zorg er wel voor dat je binnen 14 dagen na ontvangst aangeeft dat je wil retourneren.

1.8 Ik heb een verkeerd product ontvangen

Uiteraard kun je dan het product kosteloos retourneren. De portokosten worden achteraf door Bruut vergoed. Je kunt je retour aanmaken via “mijn account”.

Let op! Zorg er wel voor dat je binnen 14 dagen na ontvangst aangeeft dat je wil retourneren.

1.9 Het product past niet

Je kunt via “mijn account” een retour aanmaken en aangeven tegen welke maat je wil ruilen. Let op! Zorg er wel voor dat je binnen 14 dagen na ontvangst aangeeft dat je wil ruilen.

Let wel op dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn en dus niet door ons worden vergoed.

1.10 De kwaliteit van het product is niet naar wens/het product voldoet niet aan de verwachtingen

Je kunt via “mijn account” een retour aanmaken. Let wel op dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn en dus niet door ons worden vergoed.

1.11 Ik heb het verkeerde afleveradres opgegeven

Controleer altijd je gegevens bij het afrekenen. Mocht er toch iets zijn misgegaan neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via mail of telefoon. Als je eenmaal een bevestiging van verzending hebt gehad kunnen we er niets meer aan veranderen en moeten we wachten tot het pakket terug bij ons is. 

1.12 Hoe lang duurt het voordat jullie leveren?

In principe is voor 17:00 op een werkdag besteld volgende dag in huis. Uiteraard zijn wij afhankelijk van de levertijden van PostNL. 

Bestellingen die tussen vrijdag vanaf 17:00 tot zondag zijn geplaatst gaan maandag met de post mee en worden in principe dinsdag geleverd.

1.13 Leveren jullie ook in het weekend?

Wij leveren niet in het weekend. Bestellingen die tussen vrijdag vanaf 17:00 tot zondag zijn geplaatst gaan maandag met de post mee en worden in principe dinsdag geleverd.

Neem contact op
* Verplichte velden